|
|
|
|
|
BDG-V.2610.9.2022.KG |
Dostawa 33 sztuk switchy do szaf dostępowych wraz z gwarancją na 36 miesięcy |
Postępowanie unijne |
Części: 1 |
2022-06-08 15:46 |
BDG-V.2610.5.2022.KG |
Dostawa 33 sztuk switchy do szaf dostępowych wraz z gwarancją na minimum 36 miesięcy |
Postępowanie krajowe |
Części: 1 |
2022-03-23 19:42 |
BDG-V.2611.7.2021.MR |
Wykonanie i dostawa artykułów informacyjno - promocyjnych w ramach projektu pozakonkursowego pn. “Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand”, poddziałanie 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (PO IR) |
Postępowanie krajowe |
Części: 1 |
2021-07-06 16:20 |
BDG-V.2611.31.2020.MR |
Zawarcie umowy ramowej na dostawę i montaż mebli do siedziby Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii |
Postępowanie PZP |
Części: 2 |
2021-03-31 14:30 |
BDG-V.2611.20.2020.MS |
Usługa przeprowadzenia projektu pilotażowego „AI4Youth” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020, Priorytet 2: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I Działanie 2.4: „Współpraca w ramach krajowego systemu innowacji” PO IR Poddziałanie 2.4.1 inno_LAB – Centrum analiz i pilotaży nowych instrumentów.
|
Postępowanie PZP |
Części: 1 |
2021-03-26 14:44 |
BDG-V.2610.50.2020.MS |
Opracowanie zestawu raportów dot. zmiany gospodarczej, przygotowanych w ramach rozwiązania systemowego jakim jest tzw. Instrument Szybkiego Reagowania (ISR).
|
Postępowanie PZP |
Części: 1 |
2021-03-18 16:30 |
BDG-V.2611.31.2020.MR |
Zawarcie umowy ramowej na dostawę i montaż mebli do siedziby Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii |
Postępowanie PZP |
Części: 1, 3 |
2021-03-18 16:17 |
BDG-V.2611.26.2020.PC |
Obsługa Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii w zakresie usług tłumaczeniowych pisemnych oraz ustnych |
Postępowanie PZP |
Części: 1, 2 |
2021-03-12 13:21 |
BDG-V.2610.47.2020.MS |
Świadczenie usług utrzymania i rozwoju Systemu Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków. |
Postępowanie PZP |
Części: 1 |
2021-02-15 14:40 |
BDG-V.2610.51.2020.PS |
Zakup 96 sztuk komputerów przenośnych wraz ze stacjami dokującymi, myszkami i torbami |
Postępowanie PZP |
Części: 1 |
2021-01-29 12:06 |
BDG-V.2610.40.2020.MR |
Świadczenie usług w zakresie działalności twórczej polegającej na opracowaniu projektów graficznych i przygotowaniu plików do druku (produkcji), zamieszczenia na stronach www i innych nośnikach na potrzeby działań informacyjnych i promocyjnych Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii
|
Postępowanie PZP |
Części: 1 |
2021-01-22 14:09 |
BDG-V.2611.30.2020.PS |
Asysta techniczna w ramach projektu "Konto przedsiębiorcy - usługi online w jednym miejscu" oraz projektu "e-Doręczenia – usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce" |
Postępowanie PZP |
Części: 1 |
2021-01-20 12:04 |
BDG-V.2611.28.2020.PC |
Świadczenie usług cateringowych na rzecz Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii w latach 2020-2022 w celu zapewnienia wyżywienia dla uczestników spotkań, narad oraz prowadzenie zakładu żywienia zbiorowego wraz z najmem pomieszczeń zaplecza gastronomicznego |
Usługi społeczne |
Części: 1 |
2021-01-08 14:38 |
BDG-V.2610.43.2020.PS |
Sukcesywne świadczenie przez Wykonawcę usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na potrzeby Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii w Warszawie |
Usługi społeczne |
Części: 1 |
2020-12-16 15:38 |
BDG-V.2611.14.2020.MS |
Wymiana stolarki oraz ślusarki okiennej i drzwiowej w ramach zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynku Ministerstwa Rozwoju przy placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie” |
Postępowanie PZP |
Części: 1 |
2020-12-04 14:45 |
BDG-V.2610.38.2020.MB |
Sukcesywne wykonywanie robót remontowo-budowlanych sanitariatów i pomieszczeń socjalnych w budynku Ministerstwa Rozwoju w ramach umowy ramowej. |
Postępowanie PZP |
Części: 1 |
2020-11-19 18:37 |
BDG-V.2611.25.2020.MS |
Świadczenie usługi Multikanałowego Centrum Pomocy Przedsiębiorcy ze stale aktualizowaną bazą wiedzy dostępnego za pomocą różnych środków komunikacji elektronicznej, tworzonego na potrzeby funkcjonowania Punktu Informacji dla Przedsiębiorcy w ramach projektu nr POPC.02.01.00-00-0095/18 pn. „Konto Przedsiębiorcy – usługi online dla firm w jednym miejscu”. |
Postępowanie PZP |
Części: 1 |
2020-11-16 16:15 |
BDG-V.2610.42.2020.PS |
Odnowienie subskrypcji oprogramowania i wsparcia technicznego producenta dla urządzeń PaloAlto posiadanych przez Zamawiającego |
Postępowanie PZP |
Części: 1 |
2020-11-10 09:28 |
BDG-V.2611.23.2020.PC |
Świadczenie usług cateringowych na rzecz Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii w latach 2020-2022 w celu zapewnienia wyżywienia dla uczestników spotkań, narad oraz prowadzenie zakładu żywienia zbiorowego wraz z najmem pomieszczeń zaplecza gastronomicznego |
Usługi społeczne |
Części: 1 |
2020-11-04 16:32 |
BDG-V.2611.19.2020.PC |
Opracowanie metodologii przyporządkowania klas Polskiej klasyfikacji działalności (PKD) do Krajowych inteligentnych specjalizacji (KIS) |
Postępowanie PZP |
Części: 1 |
2020-11-02 16:23 |
BDG-V.2611.16.2020.MB |
Budowa i utrzymanie Książki Adresowej Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF)
wraz z Wyszukiwarką i Portalem PEF.
|
Postępowanie PZP |
Części: 1 |
2020-11-02 15:22 |
BDG-V.2611.15.2020.MB |
Analiza zasobów, aktywności i osiągnięć jednostek naukowych w Polsce
w dziedzinie tworzenia i rozwoju technologii.
|
Postępowanie PZP |
Części: 1 |
2020-10-14 12:52 |
BDG-V.2610.31.2020.MS |
Zawarcie umowy ramowej na sukcesywne wykonywanie robót remontowo-budowlanych korytarzy i klatek schodowych budynku Ministerstwa Rozwoju przy Placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie. |
Postępowanie PZP |
Części: 1 |
2020-09-25 16:45 |
BDG-V.2610.36.2020.PC |
Rozbudowa infrastruktury serwerowej Zamawiającego |
Postępowanie PZP |
Części: 1, 2 |
2020-09-25 12:09 |
BDG-V.2611.18.2020.MS |
Świadczenie usługi Multikanałowego Centrum Pomocy Przedsiębiorcy ze stale aktualizowaną bazą wiedzy dostępnego za pomocą różnych środków komunikacji elektronicznej, tworzonego na potrzeby funkcjonowania Punktu Informacji dla Przedsiębiorcy w ramach projektu nr POPC.02.01.00-00-0095/18 pn. „Konto Przedsiębiorcy – usługi online dla firm w jednym miejscu".
|
Postępowanie PZP |
Części: 1 |
2020-09-22 15:42 |